۲۹ مرداد ۱۳۸۶

قاضی مرتضوی های وبلاگها

آقایان خانومها، این دومین باره که می گم. اینقدر به طور شخصی با من ارتباط برقرار نکنید که فلان مطلب را بنویس فلان مطلب را حذف کن! این یک وبلاگ کاملا شخصی است و هرچه می خواهم در آن می نویسم. تنها در موردی حق دخالت دارید که حقی از شما تضییع شده باشد و من هم به عنوان منبع اصلی، آن مطلب را منتشر کرده باشم. در غیر این صورت اگر نظری دارید بهتر است یک وبلاگ برای خود بزنید و وبلاگ خودتان را بر پایه نظرات خودتان بچرخانید و من هم هیچ وقت در محتوای وبلاگ شما دخالت نمی کنم.

البته من پیشنهادات شما را می شنوم و اگر برایم قابل قبول بود خودم در مورد وبلاگم تصمیم می‌گیرم. کما اینکه تا کنون خودم هم پیشنهاداتی به وبلاگهای دیگر برای بهتر شدنشان داده ام حالا اینکه عمل کنند یا نه به خودشان مربوط است. اما اینکه نظرات خود را تحمیل کنید حتی اگر از نزدیک‌ترین دوستان من هم باشید بدانید که هیچ گاه صرفا بر اساس اجبار کسی که مطلب من به عنوان منبع اصلی حقی را از او ضایع نکرده است چیزی را کم یا اضافه نمی کنم. حالا از این به بعد اگر باز هم دیدم دارم این موارد ادامه پیدا کند اسم این افراد را به همراه موردی که می خواهند باشد یا نباشد خواهم آورد.

اصلا جدا از این وبلاگ این خیلی اخلاق زشتی است که کسی در محتوای وبلاگ دیگران دخالت و تحمیل کند. تازه فهمیدم چقدر مثل قاضی مرتضوی داریم که اگر دستشان می رسید وبلاگهای دیگران را بخاطر اینکه از مطالبشان خوششان نمی آید توقیف می کردند.
فکر می کنم این اطلاعیه اخلاقی را باید بگذارم گوشه این وبلاگ تا هرچند وقتی خوانده شود!