۲۸ مرداد ۱۳۸۶

درخواست از رسانه ها

عید امسال که برای دیدن آثار تاریخی قزوین می رفتم در میان همه اینها با یک آدم باحال در حمام بلور آشنا شدم که به تازگی پروژه بازسازی این حمام را به او سپرده بودند و من را به قسمتهای مختلف این حمام برد و با انرژی فراوان از تحقیقاتی که برای این حمام کرده بود و برنامه هایی که برای آن داشت سخن می گفت. جالب اینکه این شخص قزوینی هم نبود اما تا کنون کمتر آدمی به پشتکار و علاقه او دیده بودم!

حالا بعد از نزدیک به 6 ماه پس از آن ماجرا که در این مدت کم و بیش هم با او در ارتباط بودم و می‌دانستم چقدر برای زنده سازی این اثر تاریخی زحمت می کشد و به قول خودش 24 ساعته در آنجا زندگی می کند امروز با من تماس گرفت و گفت که بالاخره کارش به نتیجه نهایی رسیده است و می توان گفت در تمام آثار باستانی قزوین کاری به این دقت مرمت نشده است. او از من خواست که اگر می توانم این موضوع را به اطلاع رسانه ها برسانم و اینکه خودش به همراه مدیر پروژه فردا(سه‌شنبه) ساعت 12 ظهر آماده هستند تا جهت تهیه خبرش به رسانه ها اطلاعات لازم را بدهند.

خیلی خوب می شود اگر رسانه های قزوین بتوانند کار این آدم پر تلاش را منعکس کنند.
نشانی: خیابان منتظری – خیابان تبریز – کوچه شهید حبیبی یزدی – حمام بلور
تلفن: 09126878697