۱۶ فروردین ۱۳۸۶

احمدی‌نژاد برنده شد

احمدی‌نژاد در هر جایی شکست خورده باشد این قسمت آخر را برد! حرف‌های خوانندگان خبر BBC را بخوانید، او از موضع بالا با فرد و کشوری حرف زد که خیلی از رهبران دنیا واقعا جرات این کار را ندارند، و مردم انگلیس هم باور کرده‌اند که این ایران بوده که آن‌ها را آزاد کرده، نه بلر و دولتش.

حتی جانور جنگ‌طلبی مثل جان بولتون نومحافظه‌کار (در مصاحبه با کانال ۴ انگلیس) ‌دارند می‌گویند که برنده‌ی این ماجرا ایران است، هم از نظر رسانه‌ای برنده شده است و هم از نظر دیپلماتیک (با گشایش در کار دیپلمات‌های گروگان‌گرفته شده در عراق)

باعث شرمساری است. نمی دانم چرا فکر می کنیم هر غلطی که موبورها و سفیدها بکنند درست است و هر کاری که موسیاه‌ها و تیره‌پوست‌های همزبان آقایان، غلط. تا کی می‌خواهیم خودمان را حقیر و ذلیل ببینیم؟

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
آقا جان چرا اینقدر عصبانی.یه خورده آرامتر.جانور خواندن و انگهای مختلف به این و آن زدن چیزی را درمان نمیکند به جز خود ارضایی روحی.لبخند هدیه بدهیم.چیزی را از دست نخواهیم داد.یه کم هم اگر در امور بین اللمللی قرار بگیریم بد نیست.و بدانیم که تهران مرکز عالم نیست.
شاد باش و دیر زی

ناشناس گفت...

سلام علیرضا جان.من نگفتم هرکاری که اونا می کنن درسته نه. اما تو نگاه کن چرا باید بعد از تهدید 48 ساعته بلر محمود خان کوتاه بیاد. تازه اگه راست می گه مهرورزیش شامل حال زندانیان سیاسی داخلی بشه.همین

ناشناس گفت...

سلام .خوب شد نرفتي ها من تازه داشتم دنبال يك دكتر ديگه ميگشتم راستي شايدم ديدن تو مهندس نصري با هم نميتونيد بريد كانادا راهتان ندادند .رويت نميشه بگياضمنا اينجا اولين وبلاگي است كه نوشته ما برديم آخ جون

ناشناس گفت...

مطمئن باش تا من 300 نگیرم کانادا بهت ویزا نمیده ! بابا من شماره موبایلتو ندارم یه ندایی به ما بده دیگه ! 30000000