۰۲ اردیبهشت ۱۳۸۶

بیوفای باوفا

یِهُو وِل کَردی مَنَه رفتی دویدی باوفا
نَمدانَم چُو شُد زِ مَن یِهو بُریدی باوفا
یه دَفَه از بامِ من جَلدی پریدی باوفا
نَمدانَم بِهِت کی گُفتَس که منِ رسوا بَدَم
رفتی و عشق دِیَه تو برگزیدی باوفا
نَمدانَم چو شد که یه نامَم ندادی تو مَنَه
راستی یه نامه بده ببینم چی دیدی باوفا
مَگَه من غیر وفا با تو چه کردم عزیزم
گیساتَه خواستم بگیرم تو کَشیدی با وفا
آمدم ماچِت کنم چَک تو خواباندی تو گوشِم
آبرومَه رختی تو مردم با پَلیدی با وفا
من، ندارم اما آبرو که دارم تو زندگی
من مثل ذغال ممانَم تو سفیدی باوفا
مِدانَم جور نَمیام من با تو تو کجا و من
خوب پروار شدی بسکی چَریدی باوفا
دور چرخیدِش تو رفتی اون بالا من این پائین
نمدانستم که بالام ندید بدیدی باوفا
آخرش جواب رسواره تو اینجوری دادی
 
 
کتاب شیره چفته - رسوای قزوینی
 

۶ نظر:

ناشناس گفت...

اووووووووووووووول
به به پاسداشت فرهنگ و مشاهير قزوين... عاليه ... كار جالبي بود.
منتظر كارهاي بعدي هستيم.
از امروز صبح تو تهران هم ‌فقط صفحه مديريتم باز ميشه .. اين ديگه خيلي نوبره كه آدم براي باز كردن وب خودش از فيلتر شكن استفاده كنه!‌البته راه حلش رو گفته بودي
پايدار باشي

ناشناس گفت...

واقعا جای تبریک داره
این شعر رو نخوندم چون نمی تونستم بفهمش اما بقیه مطالب رو خوندم و باید بگم حالت گوگل ایرانیه پر از نکته هستی

ناشناس گفت...

سلام بر شاه لیر قزوین
به به .چه گل پسری-قند عسلی-چو شد چوشد.نمدانم...بقیه اش رو خصوصی بهت میگم.راستی ممنون -بالاخره اون کاری که شما 6 ماهه که میخواستی انجامش بدی یه بنده خدایی تو یه طرفه العینی انجامش داد.آقا جان تحریم فایده ندارد.ما کارمان را انجام میدهیم.اینو از جمهوری اسلامی یاد گرفتیم.برو اولین سرود ملی رو تو وبلاگ شهر من گوش کن.حالشو ببر.اینم تبلیغ وبلاگ.
شاد باش و دیر زی

ناشناس گفت...

ghasde upidan nadari?

ناشناس گفت...

ایول بابا
چه خبر آقا علیرضا؟
یه سر به روجلد بزن خوشحال میشم

ناشناس گفت...

سلام .. يه مشكل كوچولو واسه پرگاس پيش اومد كه عمرش رو داد به شما! يعني هك شدم ... هه هه هه ! غمي نيست چون پرگاس يك رو واسه همين تو آب نمك خوابونده بودم! آينده نگريه ديگه .. قبل از اينكه پرگاس يك هم هك يا فيلتر بشه پرگاس 2 الي هزار تو آب نمك خوابيدن... در ضمن به روزم ... خواهشا ضمن اصلاح لينكم يه سر بزن... داري عالي پيش مي ري استاد! منظورم همون لينكدوني باحال وبلاگته..حقا كه به شما ميگن بلاگر حرفه اي