۱۲ فروردین ۱۳۸۶

خداحافظ قزوین

خوب همانطور که در وبلاگ قبلی ام به آن اشاره کرده بودم و بعضی ها هم اطلاع دارند مقدمات سفرم به کانادا برای شرکت در کنفرانس 5 روزه Open Source که یک دوره آموزشی تحقیقاتی توسعه برنامه های ساخت یافته تحت وب زیر نظر یاهو است انجام شده است و فردا عازم آنجا خواهم بود. البته قصدم از این سفر بیشتر محیا کردن اقامت دائم در آنجا است و با کارهایی که برادرم آنجا انجام داده مشکل چندانی وجود ندارد. البته رایزنی های خودم با یاهو برای کار در مجموعه تحقیقاتی که قرار است بعد از این کنفرانس است تشکیل شود هم نتیجه داده است و قرار است صحبت نهایی را آنجا با آنها بکنم.

سعی کردم از همه دوستانم خداحافظی کنم اما آنها که به هردلیل موفق به تماس با ایشان نداشتم معذرت می‌خواهم و اینجا از همه آنها خداحافظی می‌کنم. البته احتمالا پس از 2 ماه (اواخر بهار) یک بازگشت چند روزه کوتاه به ایران خواهم داشت. کارهای ناتمامی ‌را هم که قبلا گرفتم سعی می‌کنم آنجا تمام کنم و از این به بعد کار جدیدی قبول نخواهم کرد. کارهایی هم که بطور مداوم در بخش IT برای قزوین انجام می دادم مثل قزوین نت، قزوین بلاگ و ... به حالت تعلیق درخواهند آمد تا یک نفر دیگر بیاید و برعهدشان بگیرد. البته حتما از آنجا وبلاگم را به روز خواهم کرد و ارتباطم را با دوستانم حفظ خواهم کرد اما به هرحال قزوین را با تمام خوبی ها و بدیهایش تقریبا برای همیشه به خدا و شما می‌سپارم و امیدوارم بتوانید شهر خوبی برای خود و فرزندان خود بسازید.

خیلی کارها دارم که باید انجام دهم و پس از رسیدن به آنجا در مورد جزئیات دیگر بیشتر خواهم نوشت و اگر سوال بیشتری دارید می‌توانید ایمیل کنید یا همینجا کامنت بگذارید.
برای آخرین بار از همه خداحافظی می‌کنم و برایتان بهترینها را در امسال و سالهای بعد آرزو می‌کنم.
بدروووود قزوین ...

۷ نظر:

ناشناس گفت...

امیدوارم با دستانی پر از دانستنی های مفید با دلی عاشق تر نسبت به خدا و انسان کامل تری بازگردید در پناه خدا

ناشناس گفت...

برایت آرزوی موفقیت می کنم. دلمان برایت تنگ می شود اقلا آنجا یک شماره تماس بگذار که هر وقت دلمان تنگ شد بتوانیم تماس بگیریم.

ناشناس گفت...

رفتي و رفتن تو آتش نهاد بر دل

ناشناس گفت...

سلام

چرا این قدر بی خبر ؟ بابا هنوز 300 به من ندادی که آخه !!!! خوش بحالت راحت شدی.اینجا که قدرتو ندونستن بلکه اونور به حقت برسی.کانادا مشکلی داشتی من آشنا دارم.در خدمتم.ارتباطتو حفظ کن.کاش قبل رفتن می دیدمت.

ناشناس گفت...

سلام-ولی من هم احتمالا دارم میرم آلمان.آخه اشپیگل وبلاگم رو معرفی کرده.اینم آدرسش.نگی دروغ میگی
http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,474936,00.html
و محمود آقا بالاخره راضی شد رفراندوم برگزار منه.تو شهر من نوشتم.ولی من با یاهو صحبت میکنم یکمی سفرت رو عقب بندازه.ببینمت بهت میگم.....میدونی که

ناشناس گفت...

salam alireza bi khabar ya in dooroog 13 ast rastesh roo begoooooooo. to beri man ba acoont chi konam va adsl man chi mishe pas?

ناشناس گفت...

salam, alireza jan har vaght har ja ke budi:
- omidvaram khoda negahdarat bashad
- omidvaram salamt bashi
- omidvaram movafagh bashi
- omidvaram ma ro faramoosh nakoni

va faramoosh nakon baray ma doa kon.

Khoda hafez...