۲۹ اسفند ۱۳۸۵

آقایان و خانم‌ها محترم. فرستادن تبریک‌های نوروزی گروهی فله‌ای به این و آن از طریق ایمیل، کامنت، یاهومسنجر یا sms نه تنها باعث خوشحالی کسی نمی‌شود، بلکه از فحش هم بدتر است. بخدا این نامه‌ها و پیامها اسپم است و مهم نیست که هدف آن چیست؛ کسب درآمد یا تبریک نوروز.

یک تبریک یک خطی ساده‌ که اسم آدم را داشته باشد و تنها برای آدم نوشته شده باشد، از هزارتا از این انیمیشن‌های رنگ و وارنگ و شعرهای زیبا که برای ده‌ها نفر فرستاده شده‌اند بیشتر می‌ارزد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

خوب.سلام.جناب دکتر سلام.من پیام شما را دیدم.و نامردی هم نکردم.اما یک سوال اون مطلب قبلی چی بود که در کورد نظر هم بدیم.به زبان رباتها بلد نیستم حرف بزنم.
اما از باب ناسزا و یاوه گویی نوشتی.که این افترا به کسان نچسبد که همه نیات خیر است و راستی ونه کژی.پس این گونه درج مطلب را دو فایده است.چون سریع است و کوتاه ممد حیات است که کمتر به شما ایادی اینترنت پول پرداخت کنند و مانند شما به سرچشمه زلال نامحدود اینترنت مجانی متصل نیستند تا برای هر عزیزی رنجنامه ای بنگارند.و دیوم مفره ذات .که همه را به یک دیدگان نگریسته و فرقی و بی انصافی رخ نداده است.و اما سیوم:اگر بخواهید خبر آپیده شدنتان را به دوستان و آشنایان بدهید و سایر محدودیت ها را هم داشتید بهترین فعل نیست که این گونه انجام گیرد.و اما از زاویه و بعد چهارم.آقای دکتر این بار دوای درد شما پیش من است.و آن داستان معروف ای-دی-اس-ال است که دارد آماده میشود.و برای ایام نوروزی بسیار نیکوست.آنجا شما نقش اول را دارید.آن وقت شما درمان اساسی میشوید.اینجا هم که از این علامتها ندارد تا برایتان یک کله دهن گشاد نشان بدهم که همه دندانهایش هم معلوم است.خوب فکر کنم برای شما کافی است .که مخصوص شما نگاشته کردم.باز هم سال 2566 شاهنشاهی را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم.و برای شما آرزوی موفقیت و کامیابی بیشتر میکنم.باشد که رستگار شوید.

ناشناس گفت...

در سال نو دنيا را برايتان شاد شاد و شادي را برايتان دنيا دنيا آرزومندم
و با يه دنيا آرزوهاي خوب ديگه براي موفقيت همه دوستانم چه زن و چه مرد!!بهاري باشي