۱۶ اسفند ۱۳۸۵

داشتن لینکدونی ساده‌تر از آن است که فکر می‌کنید

بزرگترین خاصیت وبلاگ "لینک" است. لینک از هویت وبلاگ جدا نیست و با آن در آمیخته است. شبکه جهانی اینترنت بر اساس لینک بوجود آمده است. با لینکدونی می‌توانید به مطالب جالبی را که در سایتهای دیگر پیدا می‌کنید در وبلاگ خود لینک بدهید. ولی وقتی از اصل مطالب آدم جدا می‌شود و می‌رود در یک ستون جداگانه کنار صفحه، در واقع از متن به حاشیه می‌رود. این طوری زحمتی که در پیدا کردن لینک‌ها کشیده اید کمتر دیده می‌شود. متاسفانه سیستم لینکدونی یا همان "پیوندهای روزانه" بلاگفا بر این شیوه استوار شده است.

لینکدونی فرم نیست، یک مفهوم است. یعنی لینک‌هایی با توضیحی کوتاه. برای داشتن لینکدونی یا اصلاح لینکدونی بلاگفا لازم نیست منتظر یک سیستم عجیب و غریب فنی خفن باشید. این کار را در همین پست‌های عادی هم می‌توان انجام داد. کافیست سر خط یک ستاره بگذارید و کل تیتر لینکدونی را لینک بدهید به چیزی که می‌خواهید. اسم آن پست را هم می‌توانید بگذاید لینک‌های امروز.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام

ما خیلی چاکریم.ممنونم.اگه منو نداشت علیرضا خدابخشو که داشت ، سلطان بی همتای وب

ناشناس گفت...

سلام.دکتر.حالا برای ما تبلیغات مجانی پرپکان میکنی؟دستت درد نکند.یه لینک دونی هم برای ما بساز.اگر زحمتی نیست.شاد وبهاری باشی.

ناشناس گفت...

سلام.خسته نباشی. تو قزوين كسی رو نديدم كه مثل تو دغدغه دنيای مجازی و بهبود اون تو قزوين رو داشته باشه و اين همه هم پيگير باشه. موفق باشی رفيق
در مورد لينكدونی تو يه سوالی دارم. به نظر مياد كه كمی فراتر و پيچيده‌تر از يه پست ساده است. ميشه قلق‌شو بگی يا محرمانه است؟! البته من خودم در قالب پی‌نوشت، برای پست‌هام يه جور لينكدونی می‌سازم. يه سر به من بزن و نظرت رو در مورد اين سوال و نيز درباره قالب جديد بلاگم بگو. من به‌شدت منتظر نقدهای فنی و محتوايی تو هستم
در ضمن من هم با حقيقی‌بودن كانون وبلاگ‌نويسان مخالفم. ايشالا جلسه‌ی بعد رو بتونم شركت كنم. موفق باشی

Unknown گفت...

mamnoon aghaye khoda bakhsh
mazerat babte takhir
linketoon ezafe shod

ناشناس گفت...

سلام علیرضا بابا با حال این لینکدونی دیگه چیه سیصدم فروشیه یا نه تو یه قولم به من داده بودی یادته یا نه؟

ناشناس گفت...

سلام دكتر
زدي تو خط سي دي قاچاق؟
حالا چند قيمته اين فيلمي كه بايد بشينيم و به جاي تخمه شكستن و حس گرفتن بزنيم تو سرخودمون؟ به روزم با يه متن و يه بيانيه براي شادي صدر و محبوبه عباسقلي زاده
امضا فراموش نشه...
شاد باشي و بهاري و چارشنبه سوري خوش بگذره... راستي قاشق زني هم مي ري؟