۰۸ مرداد ۱۳۸۶

شعور کاربر ایرانی

امروز متوجه شدم هرچی ایمیل از آی پی های ما به ایمیل سرورهای مختلف به جز یاهو و گوگل و هات میل می رسد spam می شود! با تحقیقات بیشتر فهمیدم نصف بیشتر ایمیل سرورهای جهان مرجعشان برای تصمیم گیری در مورد اسپم بودن ایمیل از روی IP از سایت www.spamhaus.org است. بعد که به این سایت مراجعه کردم دیدم نه تنها IP های ما بلکه 2000 تا اینور و آنورش را هم تو لیست سیاه خود گذاشته است!

این به این معنی است که هرچی ایمیل از قزوین و چند شهر دیگران فرستاده می شود در نصف بیشتر میل سرورهای دنیا Spam می شود! توی سایت هم تخلفاتی که از این IP ها صورت گرفته را لیست کرده است. اینجا بود که من به شعور کاربران ایرانی اینترنت پی بردم! به جای استفاده از اینترنت همش دنبال خرابکاری هستند! حالا خوب است که خود سایت یک قسمت برای درخواست حذف IP از لیست سیاه دارد به شرطی که با دلایل قانع کننده برایشان توضیح داده شود. مانده ام که چطور این همه شعور را برایشان توجیه کنم تا متقاعد به حذف شوند.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر علیرضا
آقا از لطف های گاه و بیگاهت ممنون.
این راست چین بخش نظارت رو درست کن قربون شکل ماهت

IElectronic گفت...

سلام علیرضا جان !
البته اینم بدون که خیلی از بلک لیست ها کمی به خاطر اسم کشور ما و اینکه ما را به عنوان تروریست و خرابکار میشناسن که اینایی که میگن باباشونه !
آخه من باورم نمیشه که حداقل تو قزوین غیراز چند نفر کسی حتی بفهمه اسپم چیه ؟

ناشناس گفت...

سلام
این همه تو حال ملتو گرفتی می بینم یکی زده لینکاتو پاشونده چرا لینک غیردولتی هات باز نمی شه برادر؟ این همه افشاگری نکن خوبیت نداره