۰۱ مرداد ۱۳۸۶

بالاخره پس از تلاش ها و شب بیداریها و خستگی های فراوان (اینو از ته دل می گم) سایت جدید قزوین نت آماده شد و روی اینترنت قرار گرفت. در سایت جدید سعی کردم هرچه از اینترنت بلد بودم خرجش کنم و بهترین حالت یک سایت خبری، اطلاع رسانی را پس از تحقیق و مشاهده صدها سایت مرتبط طراحی و برنامه نویسی کنم.

از نظر اطلاعات، اطلاعات بسیار زیادی از قزوین در آن گذاشتم که البته بعضی قسمتها خالی است و به مرور تکمیل خواهد شد. سرور آن هم را به ایران آوردم و پشت یکی از ICP های تهران با شرایط بسیار مطلوب تر از خارج کشور با پهنای باند 80Mb/s اختصاصی و بدون ترس از تحریم گذاشتم.

خلاصه دیگر سنگ تمام گذاشتم و سعی کردم بهترین سایت اینترنتی راجع و برای قزوین را در اینترنت راه اندازی کنم و با آنکه از این پس مسیر سخت تری برای نگهداری و بروزرسانی آن بتنهایی پیش رو دارم اما خیلی خوشحالم که توانستم به یکی از آرزوهام برسم و امیدوارم مسلمین و غیرمسلمین از آن استفاده ببرند.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

salam be ye ki az shahrvandane zahmatkeshe qazvin.

sepass migim zahamti ro ke babate site www.qazvin.net mikeshin va hasele kar besyar khoob bood .

khaste nabashin

ناشناس گفت...

سلام
آقا مباركه !

كارت درسته

اميدوارم زودتر اطلاعاتش كامل بشه و سايت هاي كه آبروي شهر را بخرند بيتشر توليد بشه

ناشناس گفت...

salam baradar vaghean khaste nabashi dishab qazvin net roo didam az ghabl behtar shode bod

ناشناس گفت...

baba dastet tala;
aroosit bashe gol biyarim.

ناشناس گفت...

besyar mamnon
vaghean zahamatshoma ghabel taghdir ast
dostdar shoma rahmani
www.takestan20.com