۲۵ بهمن ۱۳۸۶

حل مشکل لینک‌های دوستان و آشنایان

همانطور که این چند روزه متوجه شده بودید دیگر این بلاگرولینگ حسابی شورش را در آورده بود و وبلاگهای بروز شده را بصورت همان ناقص قبلی هم نشان نمی‌داد. با این گند بلاگرولینگ بالاخره امروز دست به کار شدم و بعد از کلی تحقیق و با مشقت فراوان نسخه جدید از وبلاگهای دوستان و آشنایان را همانطور که در این بقل می‌بینید برنامه نویسی و آماده کردم.

در نسخه جدید بجای بلاگرولینگ از گوگل ریدر استفاده کردم که هر وبلاگی که بروز می‌شود می‌آوردش بالای لیست و علاوه بر آن عنوان مطلبی که طرف در پست جدیدش نوشته را هم نشان می‌دهد. سیستم مذکور ان شاء الله به هیچ عنوان اشتباه نمی‌کند و نباید وبلاگی را جا بیندازد.

تنها چند نکته هست که باید بگویم. اول اینکه اگر وبلاگی (مثل حادثه آنلاین) چند بار پشت سر هم بروز شود فقط یک پستش را نشان می‌دهد که اسم آن وبلاگ چند بار پشت سرهم تکرار نشود. دوم اینکه حداکثر حدود نیم ساعت طول می‌کشد تا سیستم بفهمد یک وبلاگ بروز شده است. بنابراین اگر وبلاگتان بروز شد و آمدید دیدید هنوز بالای لیست نیستید نیم ساعت بعد مراجعه کنید. سوم اینکه در این لیست 50 وبلاگ بروز شده نمایش داده می‌شود و اگر وبلاگی بعد از مدتی بروز نشود خود به خود در لیست نمایش داده نمی‌شود. چهارم اینکه ترتیبی که الان می‌بیند درست نیست و 2-3 روز طول می‌کشد تا تعدادی وبلاگ بروز شوند و سیستم ترتیب خودش را بدست بیاورد.

شما که برای انتقال هر نظر، انتقاد، پیشنهاد و تشکر ترجیح می‌دهید از تلفن استفاده کنید اینبار هم اگر نظری داشتید با خیال راحت تلفن بزنید و نظرتان را بگویید!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بنده محمد بخارایی هستم برادر مهدی
خبر بازداشت مهدی را قویا تکذیب می کنم
لطفا لینک اینخبر را بردارید
مهدی بخارای هم اکنون سرباز است و انتشار چنین خبرهای کذبی باعث دردسر او خواهد شد

Alireza گفت...

من لینکی را حذف نمی کنم. شما یکجا رسما تکذیبش کنید من لینک می دهم.

ناشناس گفت...

سلام ما هم آمده ایمhttp://abaspourmajles8.blogfa.com