۱۴ مرداد ۱۳۸۷

از آب طالبی تا شیخ قدرت علیخانی

درحالیکه یک پارچ بزرگ آب طالبی – که به نظرم برخلاف شکل ظاهری میوه اش، طعم بسیار اشرافی‌ای دارد – آماده کرده ام و دارم لیوان لیوان به سلامتی شما می‌نوشم و همزمان اخبار مربوط به شکایت شیخ قدرت علیخانی از رجانیوز را دنبال می‌کنم به یک مطلب جالب برخوردم که حیفم آمد نخوانیدش. این مطلب را یکنفر که بطور اتفاقی هنگام شکایت شیخ از رجانیوز و برای پیگری شکایت دیگری که از خود او شده بوده در دادگاه حضور داشته در بالاترین نوشته است:

اونروزی که من رفته بودم شعبه دادگاه کارکنان دولت، داشتم نامه عفو و اینجور چیزا می‌نوشتم، قاضی پرونده مان گفت مقداد نیلی مدیر مسئول رجا نیوز هم از شما بدتره... چون من داشتم غرغر می‌فرمودم که نظام فقط به اینوریا(اصلاح‌طلبان) کار داره... بعد [که از شکایت از رجانیوز اطلاع پیدا کردم] گفتم نه!!! گفت چرا [واقعیت داره]!!! منتها [مدیر مسئول رجانیوز] خیلی جنم(شجاعت) داره!!! گفتم چرا؟ گفت می‌آد اینجا می‌گه خوب کردم گفتم، درست گفتم پای حرفم ایستادم تا آخرشم هستم. بگیریدم ببریدم زندان...!!
اونروز که من رفته بودم تازه می‌خواستن شهاب نیوز رو هم فیلتر کنن، دنبال مدیرش می‌گشتن. مدیر مسئول انتخاب هم بود، داشتن قرار تامین براش می‌زدن. معاونت قضایی که باید بری پیشش امضا این ها بگیری، می‌گفت قد یک کمد این ها پرونده دارن، شماها سوسولید، اصولگرایان این همه بلا سرشون میاد صداشون در نمیاد...!!
کاملا درست است. از حق که نگذریم اصولگریان با اینکه خیلی وقتها خیلی راحت فرصتها را از دست می‌دهند اما یک ویژگی خوب دارند که بر خلاف اصلاح طلبان تا یک مشکل برایشان پیش می‌آید زمین و زمان را به هم نمی‌بافند و اینور و انور عجز و ناله و مظلوم بازی در نمی‌آورند. دمشان گرم که مَردند. شیر مادرهایشان حلالشان باد!

هیچ نظری موجود نیست: