۲۸ تیر ۱۳۸۷

رادیو گریز: گفتگو با فرشید قلی پور صداپیشه شخصیت خان بابا

«رادیو گریز» نام پادکست من است. اگر نمی‌دانید پادکست چیست هیچ اشکالی ندارد چون هنوز کلی آدم هم هستند که نمی دانند چیست و شما تنها نیستید.

پادکست در واقع یک جور برنامه رادیویی است که آدم‌های حرفه‌ای یا آماتور درست می‌کنند و بعد فایل صدای آن را روی اینترنت می‌گذارند تا شنونده‌ها آنها را دریافت کرده و روی دستگاه‌های پخش دیجیتال خود - که معروف‌ترینشان آی‌پاد یا iPod نام دارد - گوش می‌دهند.

«رادیو گریز» هم یک بخش ابتکاری از وبلاگ من است که از امروز آغازش می کنم و در آن سعی می‌کنم هر بار با یک وبلاگ نویس محلی راجع به موضوع خاصی که او در جریان آن قرار گرفته است یا برایش اتفاق افتاده است گفتگو کنم.

نخستین برنامه «رادیو گریز» به گفتگو با فرشید قلی پور و راجع به اجرای صدای «خان بابا» با لهجه قزوینی توسط او در مجموعه عروسکی آفتابگردان که یکروز درمیان از شبکه قزوین پخش می شود اختصاص دارد.

برای دریافت این گفتگو می توانید آن را از اینجا دانلود کنید یا مستقیما بر روی دکمه پخش زیر کلیک کنید و کمی صبر کنید تا پخش شود.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

ممنون بسیار کار ارزنده ایه. امید وارم ادامه دار باشه و ارشیوش تو وبلاگ قابل دسترسی باشهپ