۳۰ آذر ۱۳۸۶

نبوغ ما در فوروارد پیامک های کوتاه تکراری

فکر می‌کنم اگر خالق پیامک زیر می‌دانست در این دو روز آنقدر از پیامکش استفاده می‌شود اسمش را در کتاب رکوردها ثبت می‌کرد:
عمرتون 100 شب یلدا، دلتون قد یه دریا، توی این شبهای سرما، یادتون همیشه با ما

راستش را بخواهید آنقدر این پیامک را در این دو سه روز دریافت کرده ام که دیگر حالم ازش به هم می‌خورد! البته بیشتر از خودش از ارسال کننده اش بهم می‌خورد که ذره ای نبوغ در این «آدم» وجود ندارد تا بیاید و اگر می‌خواهد پیغام همگانی هم بفرستد آن پیام ساخته خودش باشد و راحت ترین راه را انتخاب نکند. حساب کنید اگر هرکس از نبوغ خودش استفاده می‌کرد و پیامک ساخته خودش را می‌فرستاد تا حالا با چقدر پیام تازه و بدیع زیبا روبرو بودیم. فوروارد پیامک های کوتاه تکراری تقریبا در همه مناسبتها اتفاق می‌افتد. اگر یادتان باشد یکبار هنگام عید هم به این موضوع اشاره کردم که این نوع پیغامها از صدها فحش بدتر است. چرا که معلوم است فرستند پیام اصلا ارزشی برای گیرنده اش قایل نیست که راحت ترین راه را انتخاب می‌کند و همان موقع گفتم که بهتر است پیغامی درخور مخاطب و فقط برای او بسازید و بفرستید.

حالا پیشنهاد می‌کنم اگر حوصله اینکار را ندارید(که سعی کنید داشته باشید!) حداقل آن پیغامی که دست جمعی فرستاده می‌شود ساخته و پرداخته خودتان باشد و سپس آن را برای صدها شماره در گوشی همراه خود بفرستید. اینطوری حداقل مطمئن می‌شوید که طرف با یک پیغام تازه روبروست که تا حالا نشنیده است و توانسته اید هرچند خیلی کم در غم یا شادی آن مناسبت دل خود را با او همراه کرده باشید.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

1 1 1
anar.hendoone.shirini.ab.ayene
babae ma behtarin babae donyast

ناشناس گفت...

اي كاش امكان پيام خصوصي مهيا بود.1-آيا آن موزيك را شما خواسته بوديد؟به هرحال من براي شما ايميل كردم2--خوشم مي آيد كه مثل خودم جزو تيپ استينيك هستي و زود واكنش نشان مي دهي و خود را موظف به پاسخگويي مي داني 3-موج مثبتت زياده اينو بي تعارف گفتم4-منظور من از لينك دادن لينك به خودم نبود در واقع مي خواستم بپرسم آيا هر مطلبي به صرف خواننده داشتن و روانشناسيته بايد لينك داده شود مطلب شما در مورد حلاليت خواستن فلاني مطلبي بود كه دست كم من مي دان حاوي اشتباهات فراوان و سراسر تو.هين بود اين مطلب كه سراسر افترا و كذب بود در حالي در وبلاگ شما لينك داده شد كه شما مطلب آقاي عليخاني را نزديد كه دست كم مشخص شود ايشان بدون هيچ توهيتي از رييس جمهور خواستند كه قبل از سفر به خاطر وعده هاي عمل نشده حلاليت بطلبند

ناشناس گفت...

البته عليرضا جان من كاملا قبول دارم كه اين سايت شماست و افراد محتلف حق ندارند براي تو تعيين تكليف كنند اما فكر مي كنم قبول داري مه هر توهين و اتهامي را نمي توان لينك داد سوال من اين است كه اگر درصدي فرضا يك درصد اين اتهام ها دروغ باشد آيا تو مسووليت تخلاقي انعكاس آن را كه كوجب تغيير نگرش خيلي ها مي شود در وجدان خود و نمي گويم قيامت!قبول مي كني؟

ناشناس گفت...

انتخابات نزديك است و طي روزهاي اتي اختمالا چنين ابراز لطف هايي نصيب بسياري بخصوص مخالفان عملكرد دولت مي شود اما آيا يك وب نويس در اين ميان بايد منفعل باشد و به اعتبار اينكه من فقط ليتك مي دهم وجهالمصالحه دعواهاي اين و آن شود من نمي گويم از كسي هواداري كن من مي گويم از ياد نبر كه دعوا چيز ديگري است و اين حرف ها دليل ديگر داردو وبلاگ نويس نبايد دراين ميان تبديل به پل ارتباطي كساني شود كه كارشان شبنامه نويسي و توهين و پرونده سازي استنمي دانم براي تو هم نشريه الكترونيكي مبين مي آيد يا نه در شماره قبلي اش ببين كه همين مطلبي كه تو لينك دادي با فحاشي بيشتر چگونه منتشر شده است؟و باز فكر نمي كني درست در زماني كه عكس يك نماينده را در لباس احرام لينك مي دهي و در مورد ديگري بي آنكه بداني تا چه حد درست است بيانيه سراسر افترا را چاپ مي كني در نگاه منصفانه تو ترديدهايي بوجود مي آيد و در پايان اينكه اگر مي بيني اين چند خط را نوشتم نه براي تعيين تكليف كه از ان روست كه تو را به عنوان فردي منصف و پاك نيت قبول دارم و آرزوي موفقيتت را هميشه دارم

و خواهم داشت

ناشناس گفت...

ضمنا حدست درست است من به صداقتت اطمينان دارم

ناشناس گفت...

سخن من بر سر جريان آزاد اطلاعات نيست انتخاب هشت البته مورد تاييد من نيست زيرا من به كار بدون امضا اعتقادي ندارم اما مي گويم اگر همين انتخاب هشت هم حاوي توهين بود نبايد انعكاس داده شود اما اطلاعات و اخبار اشكالي ندارد چيزي كه شما لينك داده بوديم توهين و افتراي دزدي بوداگر في المثل حاوي يك خبر بود اشكالي نداشت اما حرف بدون سند جريان ازاد اطلاعات نيست و فكر مي كنم اين مساله بديهي تر از آن باشد كه توضيخ بدهم و اگر جريان آزاد اين بود كه الان بي بي سي و سي ان ان يا الجزيره پربود از افشاگري و فحاشي

ناشناس گفت...

به هرحال من سخنگوي هيچ كس نيستم و به سياست هم چندان علاقه اي ندارم وبا شما اختلاف ديدگاه دارم اما براي نفس كارتان ارزش قايلمو شخصا دوستت دارم
موفق باشيد

ناشناس گفت...

البته در زمينه مورد بحث اختلاف وجود دارد وگرنه مخلصتونم هستيم