۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶

آمار خیره کننده

کلمه "sex" بیشترین جستجو در کل اینترنت را دارد.
هر روز 266 سایت پورنو جدید بوجود می‌آیند.
35% از کل دانلودها از اینترنت دانلود محتوای پورنو است.
25% جستجو ها در موتورهای جستجو در مورد مطالب پورنو است.
هر ثانیه 28258 کاربر اینترنت در حال مشاهده سایتهای پورنو هستند.
372 میلیون وب سایت با محتوای پورنو وجود دارد.
12% کل وب سایتها درباره پورنو هستند.
هر ثانیه 89 دلار صرف استفاده از محتوای پورنو در اینترنت می‌شود.
72% بینندگان سایتهای پورنو مردان هستند.
89% سایتهای پورنو توسط امریکا تولید می شود.
+ منبع

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بر علیرضا خان اولش این چیه نوشتی که چی ؟بعدش هم 5 شنبه ساعت 5 بعد از ظهر نشست با حضور مسیح علی نژاد و مریم شبانی در خانه تشکل های غیردولتی برگزار می شه . بد نیست یه اطلاع رسانی همگانی بکنی و خودتم تشریف فرما بشی.

ناشناس گفت...

علیرضا خان سلام
آمار جالب و تکان دهنده ای بود. ولی از حرف حاج عباس تکان دهنده تر تا حالا نشنیده م که فرمود: بايد اداره شهرها را به مردم بسپاريم ولي در هر حال شورا به عنوان نماينده مردم بايد خود را با سياست‌هاي دولت همسو و هماهنگ كند.
ما که چند نفری تو ایسنا نشستیم کلی تحلیل زبانشناسانه و معرفت شناسانه و منظور شناسانه کردیم نفهمیدیم آخرش این یعنی چی؟ اداره امور شهرها باید دست مردم باشه، اون وقت خود شوراهای مردم در دست دولت!!!
البته چندان بعید هم نیست بیخود شلوغش کردیم نه؟
با یه پست جذاب از حضرت آیت ا... مصباح به روزم. البته با وضو و صلوات وارد شوید. اجرکم عندا...
dragonfly.mihanblog.com

ناشناس گفت...

آقای خدابخش در این مدت که من به وبلاگ شما سر می زنم و نظرات داده شده را نیز می خوانم متوجه شده ام که اغلب خوانندگان شما از مرز چند دوست و آشنا فراتر نمی رود. فکر نمی کنید باید تجدید نظری در محتوا کرده و یا جهت خاصی به آن دهید از طرفی با شناختی که من از شما دارم فکر نمی کردم تا این اندازه از فقر جنسیتی رنج ببرید

Alireza گفت...

ای بابا این مطلب من چه ربطی به فقر جنسیتی داره! من فقط اینو نوشتم که بگم تو چه دنیایی زندگی می کنیم! همین و همین! بالای این وبلاگ هم نوشتم نگاه انتقادی. یعنی اکثر موضوعاتی که می نویسم منتقدانه است نه تحسین آمیز. فقط مشکلش اینه مخصوصا در جامعه ایرانی گاهی وقتها تحمل خواندن بعضی از واقعیت های خیلی مهم وجود ندارد.
در مورد مطالب هم آمار وبلاگ منو می تونید اینجا ببینید:
http://www.khodabakhsh.info/cgi-bin/awstats.pl
تعداد نظرات نشان دهنده تعداد بازدید کنندگان نیست. علاوه بر آن سیستم نظر دهی که استفاده کردم با بقیه فرق می کنه که خیلی ها نمی تونن نظر بدن! بعدا مفصل علتش را توضیح خواهم داد.

ناشناس گفت...

شما خودتان به عنوان یک آفریده خداوند از این چند سطر چه برداشتی دارید؟ من با خواندن این نوشته تصمیمم قطعی شده برای همیشه در اعماق اقیانوس پاکی و طهارت بمانم افسوس و افسوس که نگاه ها چه زود از دست می روند.......

ناشناس گفت...

سلام

اگر بار گران بوديم رفتيم ولي ازم ميام ديدنت.قول.عليرضا خدابخشو نميشه فراموش كرد.