۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۶

اختلاف نظر سازنده است

امروز خبرگزاری فارس خبری را منتشر کرده بود که برای تعیین شهردار بین استاندار و نیکویه اختلاف نظر وجود دارد. استاندار اصرار بر تغییر شهردار دارد در حالیکه نظر نیکویه بر ابقاء شهردار فعلی است. این خبر را من هم در قزوین نت منتشر کردم و ظاهرا آقایان آمده بودند و خوانده بودند و ظرف چند دقیقه با واکنشهای تند مواجه شد و مجبور به حذف خبر شدم. خبرنگار خبرگزاری فارس را هم به استانداری کشیده بودند و از او هم خواسته بودند که خبر را حذف کند و او هم حذفش کرد.

این دومین بار است که این اتفاق می‌افتد. یکبار هم درباره اختلاف نظر در مورد بحث با ارزش بودن مسائل فرهنگی برای قزوین و اینکه پایتخت خوشنویسی بودن قزوین برایش ارزش دارد یا نه این اتفاق افتاد. آن زمان هم ایسنا خبر را حذف کرد اما ما منتشر کردیم و در چند جای دیگر هم منتشر شد اما واکنش‌هایش به تندی ایندفعه نبود.

اینکه اصلا آیا تعیین شهردار بر عهده شورای شهر است یا استاندار و معاونینش خود جای بحث دارد اما هیچ‌کس از هیچ مقام مسئولی انتظار ندارد در هر موردی حتما نظرش با مشاورین یا معاونینش یکی باشد. اختلاف نظر طبیعی است و از پس این اختلاف نظرها است که بحث به چالش کشیده می‌شود و نتیجه بهتری بدست می‌آید. هرچند بعید می‌دانم اما امیدوارم روزی به این درک برسیم!

۶ نظر:

ناشناس گفت...

علیرضا خان سلام
این فشار و سانسور و اختناق کی می خواد تموم بشه خدا می دونه! هنوز هم ایسنا و خبرنگارش شدیدا تحت فشارن بخاطر اون خبر و مصاحبه ی استاندار که گفته بود حمزه ای از حوزه مسوولیت خودش حرف بزنه.
محض اطلاع عرض کنم که ایسنا باز هم خبرم رو سانسور کرد، ولی با وجود همه اینا ادامه می دم؛ متن بدون سانسور اظهارات میردامادی (دبیرکل جبهه مشارکت) در قزوین پست جدیدمه


بالاخره این سیستم نظر دهی تو درست نکردی ما هزار بار خواستیم نظر بدیم این یک بار...

ناشناس گفت...

اولا :که خیلی مرسی
ثانیا :آرزوهایت را بنویس
ثالثا :سیستم نظر دهی رو درست کن یک دفعه دیگه متنی که برایت تایپ کردم بپره دیگه نظر نمیدم
رابعا :به مهندس.... میگم شما میترسید شهردار بشید بخاطر اختلافی که با حاج عباس دارید .میگه: دختر ما رو به درد سر ننداز ما با اون بنده خداا چی کار داریم.... والبته میذدانی که در این باب حرف زیاد است وتایپ من ویک انگشتی .تازه کارت شبکه اتاقم هم قطع .هیچ معلوم نیست 50تا مهندس چرا نمی تونند این رو درست کنند

ناشناس گفت...

در مملکت ما رسم است که کسانی که انتخاب میشوند نمیتوانند مسئولیت خودشان را انجام دهند.وبه خاطر همین اغلب کسان دیگری کار اونها رو انجام میدند.وزیر را ...انتخاب میکند.شهردار را معاون استاندار تعیین میکند...اینها از برای این است که مردم درست انتخاب نمیکنندوکسانی میروند که اکثرا به دنبال منافع شخصیشان هستند.اینم از عجایب جمهوری با نوع متفاوت آن است.راستی هر بار که این اولین سرود ملی رو گوش میکنم به یاد شما میفتم.واقعا که خیلی زحمت کشیدیدو منو شرمنده کردید.شما هم همین احساس رو دارید....شاد باش و دیر زی.

ناشناس گفت...

بیا اینم یه لینکه توپ http://ilna.ir/shownews.asp?code=417453&code1=15


http://www.persianblog.com/posts/?weblog=panah.persianblog.com&postid=6811978

ناشناس گفت...

سلام بر علیرضای عزیز بابت آن مطلب در مورد ایسنا خیلی ممنون با آرزوهایی که مهدیه در موردش گفته به روزم

ناشناس گفت...

سلام بی معرفت دنیاخوب چرا ناز می کنی؟ ÷نجشنبه این هفته هم آرش سیگارچی میاد خانه اگه شان اجل اجازه دادن و از موس بیشتر اومدی بیا بد نیست با آماتور ها هم سر و کله بزنی