۲۷ شهریور ۱۳۸۶

انتخاب اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات قزوین

جلسه مجمع عمومی انتخابات شورای مرکزی خانه مطبوعات قزوین با استقبال گرم روزنامه نگاران امروز عصر برگزار شد. در مجموع جلسه و انتخابات خوبی برگزار شد و حاشیه زیادی هم نداشت. پس از رای گیری و انتخابات اعضای زیر به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی خانه مطبوعات قزوین انتخاب شدند.

سرپرست یا خبرنگار روزنامه سراسری:
حسن رجبی
علی علیمحمدی
رسانه های مجازی:
جلال کاظم پور (از باشگاه خبرنگاران جوان)
مدیر مسئول:
سید عبدالعظیم موسوی (از ولایت)
سردبیر نشریه محلی:
محمد درافشانی (از تابان)
روزنامه نگاران محلی:
حسین طاهری قزوینی (از ایسنا)
امیر یخچالیان (از تابان)
امیر علی رضایی (از تاک)
بازرسان:
حسن حسن زاده (از ایسنا)
امیر رجبی (از مینودر)

ظاهرا قزوین آخرین شهری است که خانه مطبوعات آن تشکیل می شود و با اینکه این شورا باید از سیاست دور بماند اما اکثریت آنها را اصلاح طلبان و تمام اعضای آن را هم آقایان تشکیل می‌دهند. همانطور هم که پیش بینی می شد در بخش رسانه های مجازی جلال کاظم پور رای آورد. نکته جالب در بخش سردبیر نشریه محلی بود که 2 نفر کاندید شده بودند. یک نفرشان که رای آورد و نفر دوم (عیسی صفری) هم به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد. به این می گویند کاندیداتوری بدون سوخت! حالا تا 2 سال باید با این افراد سپری کنیم و امیدوارم بتوانند برای رسانه ها مفید باشند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

httسلام
در آستانه برگزاری انتخابات مجلس هشتم:
تغييرات اساسی در حزب موتلفه استان قزوين/
بنا به گزارشهاي رسيده از....
محمد حسين شفيعی ها(مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامی) به عنوان دبير حزب موتلفه استان قزوين/صفت الله صالحی (رئيس اداره روابط عمومی شهرداری قزوين) سخنگو ودبير سياسی حزب موتلفه استان قزوين/محمود انصاريان دبير سابق حزب موتلفه به عنوان دبير حزب تازه تاسيس جبهه پيروان خط امام ورهبری در استان قزوین انتخاب شده اند.
.به نظر من به اين ميگن اتحاد.حالا ما داريم سر انتخابات بي اهميت و از قبل معلوم خانه مطبوعات حرص جوش بي خودي ميخوريم.
منتظر خبر های بعدی باشيد...
p://www.ahad-chegini.com/